مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 06:552023-07-24اقتصادي

فارس من| تملک زمین دلیل تأخیر در اجرای طرح فاضلاب در کوی شفای ساری


شرکت آب وفاضلاب مازندران با اعلام اینکه مکاتبات متعددی برای تأمین اعتبار اجرای طرح فاضلاب در منطقه کوی شفای ساری صورت گرفته است که در صورت تامین منابع مالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای مشکل فاضلاب شهری ساری رفع شود خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ استان مازندران با مشکل جدی فاضلاب مواجه است که تنها 19 درصد استان بهره مند از فاضلاب شهری هستند که این میانگین در سراسر کشور به نزدیک به 50 درصد می رسد.

در ادامه این موضوع آمده است: شهر ساری به عنوان مرکز استان با مشکل جدی فاضلاب مواجه است که سال ها در این امر کم کاری شده و نبود فاضلاب شهری باعث آلوده شدن آب های زیرزمینی شده است که بارها محیط زیست به استانداری مازندران تذکرات جدی داده است که تا به حال کار بزرگی انجام نشده است.

همچنین در ادامه ذکر شده است؛ بیشترین جایی که مردم ساری مشکل فاضلاب دارند مربوط به منطقه شفا ساری هستند که مردم درخواست زیادی داشتند؛ ولی مسؤولان برخلاف قول هایشان کاری نکردند و آنقدر آب منطقه شفا بالا است که علاوه بر تاثیرات بد محیط زیستی، مردم دست کم باید سالی دو بار چاه تخلیه کنند که درخواست داریم صدای داد ما را به مسوولان مربوطه برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تملک زمین دلیل تأخیر در اجرای طرح فاضلاب در کوی شفای ساری

فارس من| تملک زمین دلیل تأخیر در اجرای طرح فاضلاب در کوی شفای ساری